Vaša korpa je trenutno prazna.

Probaj

100% sigurna kupovina!

 

Zloupotreba brenda Dormeo: lažni Dormeo proizvodi i lažni vaučeri za hotel ’’Merkur’’

Poštovani,

Obaveštavamo sve kupce da naša kompanija i brend Dormeo nemaju ugovor o saradanji sa hotelom "Merkur" u Vrnjačkoj Banji i da su prodavci koji nude vaučere za odmor u ovom hotelu i na poklon Dormeo proizvode, lažni. Važno je napomenuti da su i vaučeri i Dormeo proizvodi takođe lažni.

Zbog toga molimo sve kupce da ne vrše uplate niti daju svoj novac ukoliko budu kontaktirani od strane prodavaca koji se predstavljaju kao predstavnici Dormea sa specijalnom ponudom: gde se uplatom određenog iznosa u eur dobijaju vaučeri za odmor u hotelu "Merkur", a na poklon Dormeo proizvodi.

Ukoliko budete kontaktirani od strane lažnih prodavaca i sumnjate na pokušaj prevare ovakav slučaj odmah prijavite najbližoj Policijskoj Upravi i dostavite im sve podatke koje imate o takvim prodavcima.

Još jednom podsećamo da Studio-Moderna isključivo koristi svoje zvanične kanale prodaje, a to su naši: maloprodajni objekti, online prodavnice i call centar.

 

Prijava falsifikovanog proizvoda!

Poštovani,

Molimo sve kupce ukoliko smatraju da su ih kontaktirali prodavci fiktivnih kompanija (prodaja od vrata do vrata, poziv telefonom, kontakt putem društvenih mreža), ovakave slučajeve kada sumnjaju na pokušaj prevare odmah prijave najbližoj Policijskoj Upravi i dostave im sve podatke koje imaju o takvim prodavcima.

Ovde je važno napomenuti da Studio Moderna posluje u skladu sa zakonima RS i da se obraća kupcima isključivo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti što znači da ne prodaje proizvode ’’od vrata do vrata’’ niti traži bilo kakvu uplatu od kupca u slučaju organizovanja nagradnih igara i sl. Ukoliko imate takve vrste ponuda, u pitanju su LAŽNI prodavci i FALSIFIKOVANI proizvodi.

Studio-Moderna koristi svoje zvanične kanale prodaje a to su naši maloprodajni objekti, online prodavnice i call centar.

Za kupce je važno da imaju na umu da kao i pri kupovini u našim radnjama tako i ukoliko se radi o kupovini na daljinu gde podrazumevamo kupovinu u našoj online prodavnici ili poručivanje proizvoda putem telefona naša kompanija izdaje račun za kupljen proizvod. Plaćanje se u tom slučaju vrši online ili pouzećem pri prijemu pošiljke u gotovini ili platnim karticama.


U slučaju da kupci sumnjaju da su prevareni pored obraćanja najbližoj Policijskoj Upravi mogu se obratiti našoj službi za reklamacije na BROJ TELEFONA 021 489 26 19

Najbezbedniji način da kupci dođu do naših proizvoda jeste da posete naše TOP SHOP radnje, online prodavnicu www.top-shop.rs  ili pozovu naš Call centar na BROJ TELEFONA 021 489 26 60

Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U preduzeću Studio Moderna d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa preduzećem Studio Moderna d.o.o.

Vaša kupovina je potpuno bezbedna.

Naručene proizvode plaćate prilikom preuzimanja.

Nezadovoljstvo proizvodom

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija koju možete preuzeti OVDE.

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

  • pozovite broj telefona 021 489 26 19 radnim danom od 8 do 16 h i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena
  • ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu serbia.complaints@studio-moderna.com

Vraćanje proizvoda kupljenog u našim prodavnicama vrši se shodno Članu 55 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 88/2021) Reklamacije se izjavljuju u Ogranku gde je roba kupljena od strane Potrošača.

Lica ovlašćena za prijem reklamacije su svi zaposleni u Ogranku.

Reklamacija može da se izjavi usmeno, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini.

Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija za svaki Ogranak i dužan je da je čuva dve godine od dana podnošenja reklamacije Potrošača.

Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 55 Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.

VAŽNO: Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.